Radioprat


För några veckor sedan köpte jag en Ipod. Jag gillar den jättemycket. Det allra bästa med den är att jag kan lyssna på Rix Morronzoo när jag åker till jobbet. Jag älskar Rix Morronzoo.... I morse hörde jag programledarOla sjunga "Milf". Vad betyder "Milf", undrade jag. Vill ni veta vad "Milf" betyder får ni googla, sa Roger som om han hört min tanke.

När jag kom till kontoret googlade jag. Och nu undrar jag. Hur ångrar man en googling? Kommer vår datatekniker att snegla undrande på mig varje gång vi ses? Har FRA sparat detta för all framtid?

6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Tusan, nu föll jag också i fällan! Hörde också dem nämna detta men jag googlade inte, men nu när du skriver ordet, då gjorde jag det...

Nu måste jag radera all historik så ingen här hemma ser vad jag gjort!

Jag trodde du var den seriösa typen, inte en RIX Morronzooare el MILFare *gapskratt*.

Mrs. S sa...

Ha, ha!! Som tur är så visste jag vad det var och behövde inte haman i vårt dataregister på jobbet...

Jess sa...

Antagligen är det sparat för alltid!
Men vad gör det?
Du är säkert en Milf i hans ögon! ;)
kram

Poppins sa...

Är nu jäääääättenyfiken men inte vågar jag googla efter att ha läst ditt inlägg. Får nog leva resten av livet ovetandes...

Johanna sa...

Testa att spela sällskapsspelet "Hur fan visste du det"... man lär sig en massa konstiga saker... och en massa saker som man önskar att man inte lärt sig. ;) Men man skrattar en hel del under tiden.

Tjejgänget och lite vin. Perfekt!

Kram,

Lillasyster sa...

Betyder inte milf typ porrstjärna eller nåt sånt?? o.O :P hahaha